10:45 - 12:00
Co oglądamy i czego słuchamy badania pomiaru oglądalności. Czy jest możliwy konsensus na rynku badań mediów?
Moderator:
Paweł Gala – CEO, Wavemaker Polska
Zaproszeni:
Mirosław Kalinowski- Telemetria Polska, KRRiT
Wojciech Pawlak – Dyrektor ds. Strategii i Informacji, NASK
Marcin Pery – Prezes Zarządu, Gemius
Agnieszka Gosiewska – Dyrektor Zarządzający, Nielsen
Paweł Tyszkiewicz – Dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Iwona Matysiak – Dyrektor Działu Badań i Analiz, TIME, Członek Komitetu Badań Radiowych
Marcin Wiśniewski – Biuro reklamy TVP, Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów – MOC TV
Paweł Laskowski – Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu