[rev_slider alias=”slider-v3″]

Whether you are looking for a high-level feature overview or seeking a more detailed discussion, the 2015 Conference Agenda offers something valuable for everyone. The agenda includes more Hands-on and Ask the Expert personalized sessions, as well as a large variety of educational sessions for all of the Logos solutions. Additionally, there will be a series of labs allowing you to explore new software and enhancements and learn how to get more out of the programs you use today.

  • Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet.
  • Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor.
  • Nisi elit consequat ipsum.
  • Nec sagittis sem nibh id elit.
Based on your feedback, we also added new IT sessions where your organization can learn valuable tips on system maintenance and administration to help you keep long-term system performance high.
1543
tickets solved
498
subscribers
25
speakers
1543
sponsors

the best experiment

The perfect theme for entertainment and event sites. Use the Visual Composer to create beautiful pages.

speakers

Meet with greaters

schedule

Shortest way to explore what will happen
12:00 - 13:30

Czy operatorzy są nadal potrzebni nadawcom?

Moderator:
Jacek Kobierzycki – Dyrektor Generalny, TOYA

Zaproszeni:
Dorota Żurkowska-Bytner – Członek Zarządu, TVN Grupa Discovery
Artur Przybysz – Członek Zarządu, Canal+
Bogdan Bucurei – CMO UPC Polska
Marcin Skabara- Dyrektor ds. produkcji oryginalnej, TVP
Krzysztof Świergiel- Dyrektor Zarządzający, Eleven Sports

13:45 - 14:10

Jeden na jeden

Edyta Sadowska – Prezes Zarządu Canal+ vs. Roman Młodkowski – Prezes Zarządu, Biznes 24

14:00 - 15:00

Przyszłość rynku medialnego w obliczu nowych wyzwań.

Moderator:
Ireneusz Piecuch – Partner Zarządzający, DGTL Kibil Piecuch i Wspólnicy

Zaproszeni:
Dariusz Dąbski – Prezes Zarządu, Telewizja Puls
Bogusław Kisielewski – Prezes Zarządu, Kino Polska
Dorota Żurkowska-Bytner – Członek Zarządu, TVN Grupa Discovery
Marcin Klepacki – Dyrektor Biura Dystrybucji, TVP
Andrzej Kozłowski – Prezes Zarządu, Emitel

10:45 - 12:00

Co oglądamy i czego słuchamy badania pomiaru oglądalności. Czy jest możliwy konsensus na rynku badań mediów?

Moderator:
Paweł Gala – CEO, Wavemaker Polska

Zaproszeni:
Mirosław Kalinowski- Telemetria Polska, KRRiT
Wojciech Pawlak – Dyrektor ds. Strategii i Informacji, NASK
Marcin Pery – Prezes Zarządu, Gemius
Agnieszka Gosiewska – Dyrektor Zarządzający, Nielsen
Paweł Tyszkiewicz – Dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Iwona Matysiak – Dyrektor Działu Badań i Analiz, TIME, Członek Komitetu Badań Radiowych
Marcin Wiśniewski – Biuro reklamy TVP, Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów – MOC TV
Paweł Laskowski – Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu

12:20 - 13:20

Panel: Biznes pod rządami nowego Prawa Komunikacji Elektronicznej

Moderator: 
Jakub Woźny – Partner, Kancelaria Prawna Media

Zaproszeni:
Tomasz Proć – Zastępca Dyrektora Departamentu Telekomunikacj, Ministerstwo Cyfryzacji
Luiza Czyż-Trzcianowska – Departament Regulacji, UKE
Patrycja Gołos – VP Corporate Affairs CEE, UPC
Andrzej Abramczuk – Prezes Zarządu, Netia
Marta Wojciechowska – Członek Zarządu, INEA
Wojciech Dziomdziora – General Counsel and Chief Compliance Officer, Nexera

13:20 - 14:00

Miniforum Telewizji Lokalnych

Rola nadawców lokalnych w czasach pandemii

Moderator:    Ewa Michalska – Członek Zarządu, Fundacja PIKSEL
Jerzy Straszewski – Prezes Zarządu, PIKE
Witold Kołodziejski – Przewodniczący, KRRiT
Juliusz Marek – Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Polskie Telewizje Lokalne i Regionalne     

 

pricing

Buy your ticket and register
[pbr_ticket_grid type=”recent_product” order=”ASC” columns_count=”2″]

location

Travel & Hotels information